Ga naar hoofdinhoud

Casemanagement

Interne communicatie en bestanden delen met andere case-handlers

Onderaan het rapport is er de mogelijkheid om met andere behandelaars te communiceren via een beveiligde chat box. Dit is handig om een logboek bij te houden van de acties die ondernomen zijn met betrekking tot deze melding. Naast het communiceren met andere behandelaars, is het ook mogelijk om bestanden toe te voegen die met deze melding te maken hebben.

  1. Hier kunt u een geschreven beschrijving geven van het bestand dat u gaat uploaden
  2. Als u op deze knop klikt, kunt u het bestand selecteren dat u wilt uploaden
  3. Dit is de beveiligde chat box om te communiceren met de andere casemanagers die aan deze melding zijn toegewezen

Chat.png

Gesloten melding

Wanneer een melding gesloten is, is het niet langer mogelijk om te communiceren met de andere casehandlers via deze chatbox.

Persoonlijke notities en bestanden

Onderaan het rapport is er de mogelijkheid om persoonlijke notities te maken via een beveiligde chat box. Deze notities zijn alleen voor uzelf zichtbaar. De klokkenluider en andere casehandlers zullen deze notities niet zien. Naast persoonlijke notities is het ook mogelijk om bestanden toe te voegen die gerelateerd zijn aan deze melding. Deze bestanden zijn ook alleen voor uzelf zichtbaar.

  1. Hier kunt u een schriftelijke beschrijving geven van het bestand dat u gaat uploaden
  2. Als u op deze knop klikt, kunt u het bestand selecteren dat u wilt uploaden
  3. Dit is de beveiligde "chat" box om persoonlijke notities te maken

Chat.png

Gesloten melding

Als een melding gesloten is, is het niet langer mogelijk om persoonlijke aantekeningen te maken via deze chatbox.