Ga naar hoofdinhoud

Help Center

Welkom bij de gebruikershandleiding voor het EthicsAlert-platform. Dit is de centrale locatie voor alle informatiegidsen over het gebruik van het platform. Als u om welke reden dan ook de informatie die u zoekt niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met support. We helpen je graag verder met al je vragen over het gebruik van het platform.

Als je je account nog niet hebt geactiveerd, lees dan de handleiding voor het activeren van je account.

Nieuwe functionaliteiten

Interne Communicatie en Casemanagement
Het is nu mogelijk om intern te communiceren tussen casehandlers en om privénotities te maken. Naast interne communicatie is het ook mogelijk om interne bestanden aan een melding toe te voegen. De handleiding over casemanagement vindt u hier.
Rapporttoegang overdragen
Het is nu mogelijk om toegang over te dragen naar een andere case handler. De handleiding voor het overdragen van toegang vindt u hier.

FAQ - Frequently Asked Questions

Hoe activeer ik mijn account?
De handleiding voor accountactivering vindt u hier.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Handleidingen voor het opnieuw instellen van wachtwoorden vindt u hier.
Wat is mijn Account Recovery Key?
Deze sleutel is uniek voor uw account en is nodig voor selfservice wachtwoordherstel. Informatie over het ophalen van uw Account Recovery Key vindt u hier.
Hoe kan ik contact opnemen met support?
Het is mogelijk om contact op te nemen met de ondersteuning via het helppictogram in de rechterbovenhoek van EthicsAlert. Meer informatie is hier beschikbaar.
EthicsAlert gebruikt standaard de verkeerde taal.
Uw standaardtaal kan worden gewijzigd via de gebruikersvoorkeuren. Meer informatie vindt uhier.